четвртак, 19. март 2020.

Živimo neka smušena vremena

 Do juče sam živela jedan miran, sređen penzionerski život.

Nisam živela kao drugi prosečni penzioneri, jer sam uvek bila aktivna, angažovala sama sebe, pomagala, radim i dalje internet posao, u kontaktu sam sa mnogim ljudima koji mi mnogo znače.

Tu su i moja deca i unučad, znači nisam usamljena, živim lep zajednički život sa svojim suprugom.

 I uvek postoji jedan ALI , taj ALI se odnosi na situaciju koju nam je nametnuo Corona virus.
 Sada moram živeti u izolaciji, ne ići na ulicu među mlade ljude.
 U redu, ja od ovoga ne pravim dramu, tako je i to mogu da prihvatim.

 Imamo lepo dvorište i baštu, sada je lepo vreme, proleće. Uvek nađem sebi zanimaciju. Čitam knjige, radim ručni rad, vodim domaćinstvo, radim u jednoj američkoj kompaniji preko interneta, jednom rečju nije mi dosadno.
 Ono što želim kazati, nemojte dozvoliti sebi da vam bude dosadno, nađite sebi zanimaciju, to je jako važno. To vam može održati dobro mentalno zdravlje, pomoći će da se osećate slobodno i nezavisno od svih spoljnih uticaja.
Na YojuTube imate jako mnogo video klipova kako napraviti mnogo toga od predmeta koje bi inače bacili. Nađite nešto, nemojte dozvoliti da vam drugi organizuju život. Vaš život je samo Vaš, i jedino vi možete da ga učinite lepim ili ružnim.
 Želim vam dobro zdravlje, da sve vas zaobiđe Corona u širokom luku, da budete sami svoji i da izdržite ovo što nas je snašlo.
 Evo jedan video klip, možda dobijete neku idejuhttps://www.youtube.com/watch?v=xnqMf2AtxDo

Нема коментара:

Постави коментар

Smokva

 Ako imate drvo smokve u bašti, iskoristite njene divne plodove. Smokva je zdrava biljka, ne traži tretiranje, zato spada u zdrave biljke. M...