уторак, 24. март 2020.

Nemam dozvolu za kretanje

Prolaze dani, izolacija traje li traje. I trajaće...
Danas je osvanuo beli dan- dan pod snegom. Da nije pred kraj marta i da nije kajsija u našem dvorištu procvetala pre dest dana, verovatno bi se obradovala snegu.
Ja volim sneg.
Obično suprug i ja izađemo kada padne prvi sneg, očistimo staze i onda prionemo na pravljenje sneška belića. Zadnji put smo pravili snešku. Jednostavno to volimo.
 Sada neću o zimi, svakako ovo neće trajati tek samo par dana, već za vikend je najavljeno otopljenje.

 Zapravo ono što želim podeliti sa vama jeste jedno iskustvo.
 Pre mesec dana sam slučajno naletela na jednu reklamu, gde je stojala plastična boca sa etiketom PDP Limes, sredstvo protiv buđi. Pisala sam o tome u prošlom blogu. Naručila sam to sredstvo, upoznala jednu divnu mladu osobu i odlučila da budem deo te porodice koja pomaže ljudima da dođu do najkvalitetnijih domaćih proizvoda.
 Većina vas verovatno ne razmišlja ovako o mrežnom marketingu, da je to u stvari jedna velika porodica koja pomaže svima vama da dobijete ono što je najbolje i najkvalitetnije, jer ste vi to zavredeli. Tu ne može biti reči o nekoj prevari, jer ako se tako nešto desi, porodica to oštro kažnjava.
 Današnje iskustvo jeste proizvod koji sam kupila od iste firme Limes. Univerzalni koncentrat.
 Na etiketi piše da čisti staklene površine, drvene površine, keramiku, metal, nakit , da se može upotrebiti za kupanje kućnih ljubimaca itd.
 Ja sam danas odvojila vreme da proverim kvalitet ovoga proizvoda i mogu vam reći da sam oduševljena.
 U dve litre vode sam sipala pola zatvarača Univerzalnog koncentrata, oprala sam kuhinjske elemente- drvene i staklene površine. Rezultat je fantastičan! Kuhinja nije nova, naprotiv ima preko 17 godina. Nije trebalo naknadno brisanje, niti sušenje. Veoma je lako bilo to sve odraditi.


 Slika je tu , ocenite sami
 Univerzalni koncentrat koji sam koristila:

Нема коментара:

Постави коментар

Smokva

 Ako imate drvo smokve u bašti, iskoristite njene divne plodove. Smokva je zdrava biljka, ne traži tretiranje, zato spada u zdrave biljke. M...