понедељак, 30. март 2020.

Jogurt pita

Ne znam da li se to samo meni čini, ili je vreme stvarno ubrzano.
 Nekako, znam, imam više godina, to je u redu, možda sam malo i sporija, i to je u redu, ali i mlađi se žale da im se čini da vreme brže protiče.
Istina, ranije sam kafu pila onako usput, a sada sedim i pijuckam, pa kada je lepo vreme, na suncu nam je baš lepo, ćaskamo suprug i ja i vreme proleti.
 Zato sam potražila na netu neki jednostavan i brz kolač. Izabrala sam jogurt pitu, naći ćete je na coolinarika.com  sajtu.
 Kada sam pročitala recept, mislila sam odustati, čitala sam neke druge recepte, i vratila se opet ovom. Nisam pogrešila, kolači su zaista jako ukusni.
 Jedini je problem što to ne mogu podeliti sa mojima, to je tužno.

Recept:
Za testo:
- 25-30g brašna(razlika u količini zbog posipanja da se ne lepi previše)
- 17 dg margarina
- 10 dg šećera
- 1 prašak za pecivo
- 1 vanilin šećer
- 4 žumanca
Nadev:
- 15dg šećera
- 3 jogurta
- 2 kisele pavlake
- 5 kašika oštrog brašna
- 5 belanaca
Priprema:
1. Od navedenih sastojaka umesiti testo. Kada je testo gotovo podeliti ga na dva nejednaka dela. Manji deo uviti u alu foliju i staviti u zamrzivač, a veći deo isto uviti u foliju i staviti u frižider. Tako treba da ostnu sat i po. Taman da popijete kaficu ili spremite ručak.
2. Uključiti rernu na 180 stepeni.
3.Veći deo testa iz frižidera razviti, ja sam razvijala direktno na pek papir, lakše je baratati sa testom, jer je veoma mekano i ne može da se prebaci na oklagiju. Neka je testo malo veće od pleha da stranice budu podignute 1-2 cm.
4. Za nadev:
 U posudu staviti pavlaku, jogurt, šećer i brašno, to dobro izmiksati. Belanca ulupati u čvrst sneg, i dodati smesu od jogurta ,pavlake... , dobro izmiksati.
4. Nadev preliti preko testa.
5. Izvaditi testo iz zamrzivača, naribati ga na nadev. Taman se rerna ugrejala, stavite da se peče 40-45 min. na 180 stepeni.
 Kada budu pečeni, ostavite u tepsiji da se ohlade i onda ih secite.
Prijatno

Нема коментара:

Постави коментар

Smokva

 Ako imate drvo smokve u bašti, iskoristite njene divne plodove. Smokva je zdrava biljka, ne traži tretiranje, zato spada u zdrave biljke. M...