уторак, 8. новембар 2016.

Brz, jednostavan ručak? Što da ne?

Ručak se može spremiti veoma brzo. Što manje i kraće kuvanje, što manje komplikovani sastojci, to je ručak ukusniji.
U zadnje vreme mnogo koristim recepte sa interneta. Zašto da se zamaram razbijajući glavu šta da kuvam. Ako nemam ideje, a nemem ni neku zalihu u frižideru, jednostavno uveče ili odmah ujutru, sednem za laptop i potražim nešto- neku ideju. 
Šta ću izabrati da spremim za ručak, to zavisi od toga koliko imam vremena toga dana, kako sam raspoložena, da li je toplo ili hladno. Sve to utiče na moj izbor. Međutim, ne bežim ni od tradicionalnih jela, onih koje su spremali moji i koje sam ja dugi niz godina spremala. Ne bežim ni od sirove ishrane, naročito preko leta, toliko ima divnih recepata za sirovu ishranu, I ono što je najbolje u njoj jeste što daje divan ten, zategnutu kožu, lagan stomak i mnogo energije.
 Kada nađem recept, napravim spisak namirnica koje treba da nabavim.

 Jako pazim da to ne bude neki naročito veliki izdatak. Kućni budžet se mora  pametno rasporediti. 

Najčešće izaberem recept za ručak, tako da moram samo napraviti dopunu za one namirnice koje već imam. I uvek kombinujem.
 Ne bežim ni od hrono recepata. Volim spremati razna i zanimljiva jela u kojima možemo uživati suprug i ja. Znam šta najviše volimo, ali provučem i đumbir i razne travke kao što je rukola ili sl.

 Danas sam spremila rolovane tikvice sa pavlakom, belim mesom u omotu, sa salatom od paradajza, crvenog luka i rotkvica.

Нема коментара:

Постави коментар

Smokva

 Ako imate drvo smokve u bašti, iskoristite njene divne plodove. Smokva je zdrava biljka, ne traži tretiranje, zato spada u zdrave biljke. M...